dizi Arama Sonucu Bloglar

YouTube Reklam Dizisinin Avantajları

YouTube reklam dizileri ürün ya da markanıza ait olan kampanyaların hedef kitlenize en iyi şekilde aktarılmasını sağlayabilen videoları içerir. Video dizilerini kullanarak firmanıza ait olan içerikleri insanlarla paylaşabilir, kampanyalarınıza dikkat çekebilir ve markanızla yaratmak istediğiniz konsepti hedef kitlenize aktarabilirsiniz. 

YouTube Video Reklam Dizileri Nasıl Çalışır?


Devamı için tıklayınız ...

Belçika BBDO reklam ajansı, esasen ABD yapımı olan ve Belçika'daki Vier adlı TV kanalı'nda yayınlanmaya başlayacak Stalker dizisi için 2014 sonunda bir sosyal medya kampanyası hazırlamış. Stalker, bizdeki "sapık" anlamına yakın bir kelime ve saplantılı ve hastalıklı biçimde insanları takip eden kişilere "stalker" deniyor.

Reklam ajansı, LinkedIn'de Stalker adlı bir hesap açıyor ve Stalker, yoğun biçimde başkalarının profillerine göz atıyor. LinkedIn bir süre sonra hesabı kapatsa da, yeni hesaplar açılıyor. Profiline bakılan kişiler Stalker profiline bakmak istediklerindeyse, dizi hakkında bilgi ve bir fragman buluyorlar.


Devamı için tıklayınız ...

Türk dizileri, Türkiye'ye olan ilgiyi ve merakı artırmaya devam ediyor. Türkiye'de oldukça iyi reyting alan dizileri yurtdışı gösterimlerinde de beğeniyle takip ediliyor.


Devamı için tıklayınız ...

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından yapılan araştırmaya göre; 25-31 Mart tarihlerinde en fazla reklam alan dizisi, Show TV'nin sevilen yapımı Pis Yedili.


Devamı için tıklayınız ...

Biscolata reklamlarıyla Türkiye'de oldukça meşhur olan İspanyol model Carlos Martin, şimdilerde dizi oyuncusu olmaya hazırlanıyor.


Devamı için tıklayınız ...

Medya Takip Merkezi tarafından 4-10 Mart 2013 tarihleri arasında yapılan araştırmanın sonucuna göre, en çok reklam alan dizi Show TV'nin beğenilen yapımı Pis Yedili oldu.


Devamı için tıklayınız ...

Televizyon kanalları 2012 yılında birbirinden iddialı dizi film yapımlarıyla seyirci karşısına çıktı. Bazı diziler reyting kurbanı olup yayından kaldırılırdı bazı diziler ise çok ses getirdi.


Devamı için tıklayınız ...

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) yaptığı araştırmaya göre; 1-7 Ekim tarihleri arasında yayınlanan dizilerin içinde en çok reklam alanı A TV'de bu sezon yayına başlayan ‘Krem' dizisi oldu.


Devamı için tıklayınız ...

Amerika'nın en prestijli iş dergisi Bloomberg Businessweek, Amerikan dizilerini kopyalayan Türk yapımlarından çok memnun olduklarını söyledi. Amerika'nın dizilerini uyarlayarak yeniden hayata geçiren Türk yapımları, Amerikalılara kazanç getiriyor.

 


Devamı için tıklayınız ...

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından yapılan araştırmaya göre; Türkiye'de en çok hangi dizilerin reklam aldığı belirlendi. Bu haftanın en çok reklam alan dizisi A TV'de yayınlanan ‘Alemin Kralı' oldu. 569 reklam adediyle rakiplerini geride bırakan diziyi, ‘Beni Affet' adlı dizi takip etti. 462 reklam adediyle 2. Sıraya girmeyi başaran ‘Beni Affet', tekrar bölümleriyle bile oldukça fazla reklam aldı.

10 – 16 Eylül tarihleri arasındaki verilere bakılarak oluşturulan araştırma, sezona yeni giren ‘Muhteşem Yüzyıl', ‘Kuzey Güney' gibi dizileri kapsamıyor.

Haftanın en çok konuşulan dizilerinin de yer aldığı araştırmada ‘Muhteşem Yüzyıl' zirveyi kimseye kaptırmazken, onu ‘Kuzey Güney' takip etti. Sezon dizilerinin de yayına girmesiyle önümüzdeki hafta sonuçları nasıl olacak şimdiden merak edilmeye başlandı.  

10 – 16 Eylül tarihleri arasındaki verilere bakılarak oluşturulan araştırma, sezona yeni giren ‘Muhteşem Yüzyıl', ‘Kuzey Güney' gibi dizileri kapsamıyor.


Devamı için tıklayınız ...